teamcurious

Alla inlägg under maj 2013

Av Anne-Lie - 4 maj 2013 22:29

Har farit runt hela dagen och haft noll koll på läget, men nu är jag i fas...tror jag.
Släpet är packat, kusen badad och färdig så gott som, jag är hyggligt säker på att jag har det jag ska med mig. Slutar tänka på det nu iaf - det som är glömt är glömt.
Har två önskemål inför i morgon och det är att det ska sluta blåsa (jag får ont i skallen) och att Monzan ska ha nerverna under kontroll (det kan oxå ge mig huvudvärk).
Nu finns det inget mer att göra än att sova och hoppas att morgondagen är en bra dag :-D
Och bara för att så blir det en bild på dagens sjöhäst <3

Av Anne-Lie - 3 maj 2013 22:23

Fullt ös mest hela tiden!
Sonen fick sitt körkort idag så bilen min försvann såklart. Den är dock nyss återlämnad!
Monzan har fått fräscha dojjor och även blivit luftad på en runda här på kvällskvisten. Sista stolparna är nertryckta i backen, återstår en del tråddragning.
Herr sprättben lyckades med bedriften att slå på en tvärnit med kast åt sidan så mitt lillfinger blev krokigt... så nu har jag både ont i knäna OCH i fingret. Skit oxå :-/
I morgon ska jag försöka att samla ihop mig och bli lite organiserad :-)

Ovido - Quiz & Flashcards