teamcurious

Alla inlägg den 31 december 2014

Av Anne-Lie - 31 december 2014 15:28

Ännu ett år har gått.
Ett år som inte direkt utmärker sig på något sätt. Vare sig bra eller dåligt. Eller kanske lite av varje....
Visst hade året sina ljusglimtar - men oxå en väldigt tung höst. På många sätt!

Monzan fick en tur i skogen. Först en liten sväng där vi släpade med oss sambo och hund. Sedan en längre sväng utan sällskap. Den gick betydligt fortare =))
Det har redan börjats skjuta raketer inne i stan. Jag undrar hur mycket pengar folk skjuter bort? Och kroppsdelar?
Jag gillar dom inte! Raketerna alltså!
Monzan tycker pangare är fantastiskt lattjo om han får kolla på håll. Fick vi en raket på närmare håll låter jag det vara osagt hur det skulle sluta...

2014's ljusglimtar!

Dressyr & precisions cupen i mars. Hur vi lyckades med detta förblir en gåta!

Träning för Tomas Eriksson. Ruskigt roligt =))

Många besök på Equierehab blev det. Vattenträningen gjorde susen!

Bara mysigt <3

Absoluta höjdpunkten på året!! Superhästen och mitt superteam <3

Nu återstår bara att se om jag når mina mål för 2015.

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!

Ovido - Quiz & Flashcards